Alla inlägg under maj 2013

Av Anna - 3 maj 2013 21:56

Har varit mycket nu. Börjar må bättre efter det som hände för ett par veckor sen.

Längtar tills nästa vecka. Min älskade syster kommer och hälsar på. Veckan efter det kommer min moster igen. Så majmånad kommer bli en bra månad.

Ungarna åker på läger på måndag. Känns konstigt att nicole med ska åka. Hon är ju så liten än enligt mig. Min lilla bebis. Söndag blir en riktigt mysdag med ungarna.

Igår var vi ute ganska länge och lekte med ungarna. Min moster ringde från Italien då. Så vi facetimade en stund. Fick se hur dom bodde. Lite avis på att dom hade det varmt.

Idag har vi haft fint väder. Försökte sitta på balkongen en stund. Men fick två hundar i knäet och ungar som sprang fram och tillbaka.

Nu blir det kolla klart på filmen och sen ut med vovvarna.

Ovido - Quiz & Flashcards