Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 20 oktober 2012 21:40

Det har varit ganska mycket nu. Mycket jobb och annat mindre roligt. Ärligt talat så vet ja inte hur ja ska hantera det.

Jobbet trivs ja jättebra på. Träffat massa roligt folk. Självklart är det några som är favoriter.

Idag har vi firat 1 år med affären. Började tidigt. Min lilla familj hälsade på och grannen med sin dotter. Trevligt. När ja slutade stack vi till stan och ja köpte varmare mössor till barnen. Sen blev det hem och äta. Efter det stack vi ut och spelade fotboll med barnen. När vi spelat klart så gick vi upp till grannen och spelade lite.

Nu ligger ja bara på soffan och kollar på film. Grymt trött. Snart blir det sova!

Av Anna - 2 oktober 2012 16:38

Barnen kommer bli så glada särskilt Nicole när hon kommer hem :). D sa nått jävligt bra idag när ja ringde. Ja kan inte annat än hålla med.

Idag blir det corres favoriträtt till middag. Hon ska själv få hjälpa till att laga den :).

Ja är bara så glad idag. Ingen eller inget kan få mig på dåligt humör. Även om vissa försöker. Det är bara att skaka av sig. Ja har inte förlorat nått ja kommer sakna. Det är nog en bra sak att det blev såhär. Nu finns det inga minnen kvar så barnen kommer komma ihåg. Livet går vidare helt enkelt.

Mycket på g nu och ingen tid att fokusera på gammalt skit!

Av Anna - 1 oktober 2012 23:37

Varit en bra dag. Myst med mina barn och bara haft det bra helt enkelt.

Precis suttit på fb och raderat massa. Kändes skönt. Ibland är det bra att rensa.

Nicole har varit så rolig idag. Man kan inte låta bli att skratta när hon håller på. Blev glad att höra idag från en kompis hur glad hon var i barnen ?.

Corre har blivit besatt i sin nya klänning som hon fick av sin moster. Vill ha den på sig hela tiden. Men nu ligger den i tvätten ?.

Idag är ja inte ledsen längre. Inser att det inte är värt att bry sig om. Nu vill ja bara glömma det. Tack till E om din kommentar. Du har rätt ja är en stark person. Därför gör ja nu som en annan vän sa skit i det?.

Ja börjar ju jobba på mitt nya ställe i veckan. Ska bli kul. Sen till helgen kommer nog A hit och hälsar på. Vilket påminner mig nu att ja ska ringa min bästa vän imorgon. Kan behöva hjälp i en sak.

Men nu blir det sova.

Av Anna - 1 oktober 2012 23:35

Varit en bra dag. Myst med mina barn och bara haft det bra helt enkelt.

Precis suttit på fb och raderat massa. Kändes skönt. Ibland är det bra att rensa.

Nicole har varit så rolig idag. Man kan inte låta bli att skratta när hon håller på. Blev glad att höra idag från en kompis hur glad hon var i barnen ?.

Corre har blivit besatt i sin nya klänning som hon fick av sin moster. Vill ha den på sig hela tiden. Men nu ligger den i tvätten ?.

Idag är ja inte ledsen längre. Inser att det inte är värt att bry sig om. Nu vill ja bara glömma det. Tack till E om din kommentar. Du har rätt ja är en stark person. Därför gör ja nu som en annan vän sa skit i det?.

Ja börjar ju jobba på mitt nya ställe i veckan. Ska bli kul. Sen till helgen kommer nog A hit och hälsar på. Vilket påminner mig nu att ja ska ringa min bästa vän imorgon. Kan behöva hjälp i en sak.

Men nu blir det sova.

Ovido - Quiz & Flashcards