Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Festivalen .....

Av Anna - 28 juli 2013 21:20

Den var inget vidare i år. Lite besviken. Men barnen gillade det. Vi möte upp familjen Petersson och familjen Andersson i stan och gick en runda. Barnen åkte karuseller. Nästan skandal för priset på biljetterna.

Corre fick en egen liten plånbok och Nicole en Hello Kitty keps. Letade efter ryggsäck till Corre men vi hittade inga fina som hon ville ha. Hon måste ju ha en ny större inför skolstarten. Har lovat att hon själv ska få välja.

Träffade en gammal kollega från mitt förra jobb. Var kul att se henne och hennes lilla familj och att hon verkar må bra. Var borta i tältet som mitt gamla jobb hade i Stadsparken med och snackade lite. Saknar vissa av dom faktiskt. Många har ju slutat tyvärr.

Mådde ganska hyfsat igår trots lite värk. Men ja höll minen. Dock blev ja liggandes resten av kvällen när vi kom hem.

Blir att ta lite nya prover imorgon. Just nu är ja så tacksam för den personen som ställer upp för mig till 100%. Vad skulle ja gjort utan den. Ja saknar min familj jättemycket. Ibland önskar ja att jag bodde närmre. Ja har ju en önskan om att flytta från denna staden. Har trivts jättebra här tills nu.

Nu ska ja och Corre mysa ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards