Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna - 11 augusti 2013 20:38

Nu har ja inte skrivit på ett tag igen.

Har haft besök av Cornelias gudfar Mange och hans lilla vovve. Jättekul att träffas igen efter så lång tid. Nu vet ja ju sanningen om allt och nu slipper ja denna personen i mitt liv längre som hållt på och jävlas hela tiden. Ja bröt mitt löfte som ja lovat hen att ja inte skulle göra. Men när man får reda på såna saker då håller ja inte mitt löfte mer. Det ska ta mycket till innan ja gör det. Men detta var så grova saker att ja gjorde det. Denna personen var ingen vän till mig egentligen och det har ja förstått nu.

Imorgon är det dags för dagis och fritids. Tänk så stor Corre blivit :). Skolan börjar ju sen.

Snart fyller hon ju år med. Tiden går fort.

Vi har haft svärföräldrarna här på middag och min svåger + barnens gammelmormor och morfar. Alltid lika trevligt.

Vi skulle åkt iväg i helgen men min mage strular igen. Min kära svåger hämtade medicin till mig som ja fick av svärmor. Ringa läkaren imorgon såklart. Nu ska ja fixa till barnen som badat.

Ovido - Quiz & Flashcards