Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Besviken...

Av Anna - 21 juli 2013 22:13

Är så besviken just nu på ett par personer. Man märker ju när någon undviker en. Bestämt mig för att lägga detta bakom mig. Tänker inte höra av mig mer. Vill dom nått får dom höra av sig.


Denna veckan har varit ganska okej. Svärfar har ställt upp mycket och kört och med barnen. Så snällt av honom. I tisdags så var det tillbaka till sjukhuset och Malin körde mig dit. Möte sen upp svärfar som tog barnen åt mig under tiden ja var där. Fått en ny bra läkare. Min gamla har ju slutat vilket ja tycker är tråkigt. Eftersom ja inte hade blivit mycket bättre så ville dom att ja skulle komma in. Fick ny medicin igen. Sen när vi skulle åka hem så tog svärfar barnen med sig hem och ja kunde vila. Corre var så glad att farmor skulle vara hemma då. Så dom stannade där och åt middag och jonas stack dit efter jobbet så slapp ja stå och laga mat till min lilla familj. Corre var så glad när hon kom hem och berättade vad farmor hade gjort till middag. En av hennes favorit rätter.


I onsdags hade vi besök av min syster och mamma. Dom tog med barnen till Helsingör en runda så ja kunde vila. Febern kommer och går och ja var ganska trött den dagen. Barnen hade haft jätteroligt med sin moster och mormor. Fått jättemycket grejer av dom och massa godis på båten. Saknar min syster och mamma hela tiden känns det som. Så ja var glad att dom kom hit. 


Ifredags var vi bortom hos familjen Petersson en stund. Alltid lika trevligt. Vi skulle ju grilla med dom och några andra på lördagen. Så på lördagen kom svärfar och hämtade barnen för dom skulle åka till pannkaksladan i Höganäs med sin faster. Kändes bra att att svärföräldrarna också var med så ja kunde slappna av. Det är ju så få som ja känner mig trygg med att lämna barnen till. Särskilt nu när Corre är så orolig för mig och vill helst inte lämna mig. Hon ville ju inte åka från början men sen berättade ja att farmor och farfar skulle med och hon kunde känna sig lugn med dom. Så då ville hon med. Senare på lördag gick vi bort till Famlijen Petersson och grillade. Alla barnen lekte och några blev lite berusade senare på kvällen. Men roligt var det. Trots värk så var humöret på topp. Cornelia sminkade nästan alla på grillningen. Gladast var hon att hon fick en klämma av Martina. Den har hon haft på sig här hemma idag.


Idag har varit en lugn dag. Mycket vila. Barnen har varit iväg ikväll och tagit sig ett dop med svärfar. Nu blir det sova så man är någonlunda pigg när Nicole väcker en.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards