Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 9 juni 2013 21:49

Just nu känns allt så bra. Sagt upp bekantskapen med en person som tog så mycket energi. Som vanligt har ja inte lyssnat när folk sagt åt mig att det var nått galet med personen. Vissa klarar inte av att ha kompisar/vänner. Livet måste vara jävligt ensamt. Alla behöver vänner eller har ja fel.

Har ju inte skrivit på ett tag. Hunnit göra en hel del och träffat en del som ja saknat. Särskilt Linda och Jackie. Var så skönt att bara sticka hem till dom och bara få skratta och bara umgås.

En annan person/familj har också kommit in i våra liv. Hon heter Malin och har en ursöt unge som heter Max och en make som heter Kim. Det går bara att säga att hon är helt underbar. Ja kommer ihåg första gången ja snackade med henne. Det var om att vi båda tyckte blandade barn var sötast. Hennes son är ju också så fin i färgen som mina är. Nu säger ja inte att det är fult att vara vit eller nån annan färg. Ja är ju faktiskt gift med en vit man.

Iallafall så var vi ute och åt med några från vårt dagis där barnen går igårkväll. Var väldigt trevligt. Fick chans att snacka lite med Malins make med. Dom två är så sjukt roliga.

Farmor och farfar passade barnen igår. Jättesnällt så vi kunde gå ut. Det kan behövas mer vuxentid. Imorgon ska det ringas tandläkaren. Nicole hade visst ramlat och slagit i framtänderna idag när hon hade varit på stranden med farfar och farmor. Lika bra att kolla upp det för de är så svullet. Hon har ju slagit i dom innan och då blev ju tanden nästan svart. Hon verkar inte ha ont som tur är. Får se hur det ser ut imorgon när hon vaknar.

Min moster har ju varit på besök. Så hon följde med på fotvården. Sen så gick vi och shoppade. Eller rättare sagt hon betalade medans ja fick välja saker. Fick 2 par nya skor och två nya tröjor och massa annat. Hon skämde bort mig. Kan vara kul att nån gör det ibland :). Barnen var jätteglada att hon kom ner igen. Såklart fick dom ju massa presenter också. Det är ju väldigt sällan ja unnar mig nått själv. Barnen och jonas blir ju bortskämda av sin familj så det är skönt att ja har en moster som skämmer bort mig ibland.

Min moster är ju mitt stora stöd och den som stöttar mig mest och förstår hur ja tänker och funkar. Så tack för du alltid ställer upp för mig.

Nu blir det dock kolla på barnmorskorna från eastend.

Bilder på maten från igår såklart

Ovido - Quiz & Flashcards