Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 15 maj 2011 21:00

Hur ska ja orka med denna veckan som kommer. Har verkligen fullt upp. Cornelia ska springa rosenloppet imorgon och ja ska vara sjukvårdare. Ja hoppas inga barn springer och ramlar. Nicole kan ju inte springa så hon får hålla mig sällskap. Sen blir det handling idagarna. Corre ska sova över på dagis med, fick reda på i fredags. Farmor och farfar var snälla och låna en sovsäck. Klarar hon det att sova där så ska hon följa med på läger om 2 veckor eller vad det var.


Nicole ska till sin läkare med i veckan men annars är det inskolningen som gäller. Kommer bli tufft. Skulle egentligen lämna prover på sjukhuset men ja har helt enkelt inte tid att sticka dit.


Längtar dock tills helgen när vi ska på utställning. Roxy ska ställas ut 2 dagar i rad. Helene var här idag och tränade henne. Gick ganska bra. Men ja ska nog gömma mig lite när hon är inne i ringen med henne nästa helg. Hon vill ju gärna springa till mig och det får hon inte.


Nu blir det lite film och sen blir det sängen. Jonas kollar ju på ishockey skit här inne så då får det bli film. Hatar att tv3 inte funkar i vårt sovrum för då kunde han varit där istället.


 

Av Anna - 12 maj 2011 19:11

Vet att ja inte skrivit på ett tag. Tog ett uppehåll. Hänt en hel del. Varit sjuk ganska mycket och barnen med. Från öroninflamation till skov och missfall. Så det har tagit en hel del på mig. Men ja är på bättringväg.


Fick träffa en hemsk läkare när ja fick missfallet. Kallare får man leta efter och så var det en arab vilket fick mig att känna mig äcklad lite. Även om han inte var säker på att det var missfall så fick ja förklara flera gånger att det inte stämde med veckorna från vi hade tagit testet. Ska ta ett nytt test nästa vecka men ja är ju säker på att ja inte är gravid längre utan att mitt illamående beror på min cpmage.


Snart är det dags för att ställa ut Roxy igen. Ska bli kul. Ja hoppas det går bättre denna gången och att det är en bra domare denna gången.


Nicole har ju varit sjuk i nästan 2 veckor nu. sjukt jobbigt när man själv inte är på topp. Nästa vecka blir det att försöka med inskolningen igen. Ja hoppas det kommer gå bättre och så hoppas ja inte hon blir smittad med nått igen.


Nu ska ja mysa lite med Roxy. Corre sitter vid jonas data och spelar hahaha och hon vill inte mysa just nu.



   

Ovido - Quiz & Flashcards