Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 3 april 2011 19:28

Vet att ja inte skrivet på ett tag men det har varit mycket skit här hemma. Sjuka barn och så är man själv sjuk med. Varit besök på barnakuten och vårdcentralen. Sjukast har Nicole varit. Det har varit skitjobbigt när corre med varit sjuk samtidigt och ja med. Just nu skulle ja behöva en vecka till att vila upp mig men det går ju inte.


Snart dags för Nicole att börja dagis med. Det kommer bli tufft. Inte bara för henne men för min del med. Ja räknar ju inte på att det kommer gå lika bra som med corre och lika snabbt. Men ja har en vecka kvar att förbereda mig på det.


Har varit på hundutställning förra månaden med Helene och Jenny. Det var jätteroligt och framför allt intressant. Nu vet man ju hur det går till när dom bästa ställer ut  . Fast det var ju en person där som inte borde ha ställt ut. En riktigt idiot som inte ens borde få ha hundar.


Helene                       Carola och Roxys pappa   

   


Sen har vi varit i danmark med en runda med barnen. Corre tyckte det var kul att åka båt. En annan är ju inte så förtjust över det.

Nicole på skrotbåten hahaha

 


Sen har vi ju varit på dop med. Skit skönt att få träffa min bästa vän och hans lilla familj. Det är synd att vi inte bodde närmre så vi kunde träffas oftare men som tur finns det ju telefon.


 


Haft både Kullenberg och susi här på middag och mina svärföräldrar. Mycket trevligt. Är otroligt tacksam att min svärfar följde med till barnakuten med corre. Ja fixade inte det när hon grät så av smärta utan han fick ta henne. Ja satt i väntrummet istället och försökte hålla igen tårarna.

Det gick bättre när vi var där med Nicole fast hon grät ju hela tiden hon med.


Nej nu ska ja kolla lite tv och sen lägga mig. Men först blir det sista dosen av min antibiotika för ikväll medans magen är tom.

Ovido - Quiz & Flashcards