Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Har inte...

Av Anna - 19 april 2009 21:51

Haft tid att blogga igår som ja skrev att ja skulle göra så ja gör det nu.

Fredagen var mysig. Ja och Jonas var på rosegarden och åt. Sen stack vi hem och kollade på film. Gick och la oss vid kl 1. Sen vaknade ja vid 9 på lördagsmorgonen. Lät Jonas sova medans ja hoppade ner i badet. Tänkte ja skulle hinna göra mig i ordning innan han vaknade. Blev dock inte så. Han hann att vakna innan dess. Så han satt och väntade på mig medans ja sminkade mig. Sen stack vi in till stan. Träffade Danne en stund innan vi skulle gå och hämta Corre hos min syster. Efter det stack vi och köpte lite fika och sen ner i tivoliparken med Corre. Vi mötte upp Paula och Elias där nere. Corre sov så vi passade på att fika lite där nere. Träffade David med när vi var där nere. Sen kom Tommy. Fatta vad glad ja blev att träffa honom. Satt och snackde med han ett bra tag medans Jonas lekte med Corre på lekplatsen. Bestämde att vi skulle se om vi hinner träffas i veckan innan vi åker till stockholm. Iallafall hade vi kul där nere. Stack sen till mc donalds och sen hem. Sen var det massa bus här hemma med Corre. Hon skrattade som bara den när Jonas busade med henne. Vi kollade på film senare på kvällen.

Idag har vi inte gjort så mycket. Jonas lät mig sova ut för en gångs skull.

Nu ska ja kolla på Manson på tven... Det är kärlek det... Han är så fin:)


Här är mina älsklingar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards