Alla inlägg den 26 november 2009

Av Anna - 26 november 2009 22:41

Vi fick vagnen . Så nu är ja jävligt nöjd för en gångs skull.


Snackade med Lena i morse. Uppdaterat henne om min födelsedag och hur vi ska göra i jul. Ja vill ju inte fira min födelsedag i år. Känner verkligen inte för det. Kommer dra täcket över huvudet den dagen. Mamma lär väl glömma det ändå som vanligt att ja fyller år. Inget ovanligt. Men ja ska sluta bry mig så mycket och bara inse att man kan inte lära en gammal hund att sitta som man säger.


Snackat med pappa med idag. Saknar han jättemycket .Ja har ju inte träffat han sen vi flyttade. Känns lite konstigt. Vi var ju smått sura på varandra den dagen ja flyttade och rök ihop rejält. En vecka senare så är allt bra igen. Ja är ju så van att se han minst en gång i veckan och prata med honom varje dag. Nu ringer ja ju inte lika ofta längre. Ja saknar lite det här med att ja ringer helt i onödan bara för att kolla vad han gör. När man tänker på alla bråk vi haft så kan man bara skratta. Ja har insett den senaste tiden att min pappa visar sina känslor genom att tjata på än. Han har helt enkelt problem att visa sina känslor annars.


Nej nu får ja väl gå och lägga mig. Ny dag imorgon ju...


  

Ovido - Quiz & Flashcards