Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anna - 20 december 2009 16:19

Imorgon ska ja på Ul igen... Lite nervös faktiskt. Ja vill ju så gärna veta könet på bebisen ändå. Egentligen borde ja kunna vänta några veckor till men ja vill ändå veta. Det måste ju gå att se imorgon. Annars är det ju en väldigt blyg bebis. Meningen att Sanja ska följa med. Får se om hon dyker upp imorgon.


Vi ska ju gifta oss imorgon med och ja vill ju inte se Jonas innan vigslen. Men dyker hon inte upp så får ju han följa med. Jag hittar ju absolut inte på det sjukhuset. Har ju aldrig ens varit där.


Hoppas att klänningen hinner torka med tills imorgon. Men det borde den göra. Tänk imorgon så gifter ja mig med min stora kärlek. Egentligen är ju Corre min stora kärlek men ja får nog säga att Jonas med är det  .

Nu är det ju han jag ska leva med resten av mitt liv. Känns stort. Nästan större än att få barn igen. Ja ska ju aldrig gifta mig igen om detta inte håller. Som ja brukar säga man gifter sig bara en gång i livet.


Nej nu får ja nog slå in julklapparna. Har fortfarande inte gjort det. Har inte orkat. Är lat idag som fan nu när Jonas inte är hemma. Iallafall latare än vad ja brukar vara...


     

Ovido - Quiz & Flashcards