Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Anna - 19 maj 2009 21:37

Började med att ja hade glömt ett papper så det var bara att springa tillbaka hem igen och hämta det. Missade bussen pga det. Sen när ja kommer in till stan har ja fått ett mess från Jonas att han kommer kl 3 istället. Snear lite och svarar tillbaka. Sen går ja till banken. Då vill fittjävlen ha 100 spänn för att trycka ut ett papper. Sen ser hon att mitt leg gått ut så då vägrar hon. Säger att ja om du fixar ditt leg nu så kan ja hjälpa dig. Ja bara sa till henne skit i det då. Ja tänker fan inte göra ett nytt leg idag. Sticker till Fsk. Kollar om min moster jobbar men då har hon semester. Blir iallafall min tur. Hon frågar mig om papperna och ja säger som det är. Sen sa ja men du ska ju faktiskt ha dom här. Men nej då kan hon inte hitta dom. Så nu måste ja dit igen och lämna kontraktet på lägenheten. Får göra det på måndag och lämna årsbeskedet med då.


Går iallafall och träffar Paula och Elias sen. Vi stack till tivoliparken med ungarna. Sen stack vi in till stan. Köper en hel del nya kläder till Corre och lite till den nya bebisen. Köpte nya underkläder med till mig själv. Tyckte ja kunde unna mig det. Sprang på Mona med idag. Snackade lite. Hon skulle ju hämta ungarna. Var inom Paulas mamma med och tackade för hinken och spaden mm som Corre fick av henne. Hon är så snäll Paulas mamma att hon tänkte på Corre. Efter vi varit där så stack vi och träffade Icka. Dumpade Paula för ja skulle köpa nått mer till hennes nya bebis. Gick sen och möte Jonas på stationen. Sen gick vi lite på stan. Jonas köpte lite kläder till Corre han med och sen stack vi hem. Så nu gör vi inte så mycket. Bara myser och kollar på film...


Imorgon ska vi gå till ica kvantum och hämta Corres paket. Min moster har ju skickat nån leksak tror ja till Corre. 

Nu börjr snart filmen igen så ja får nog sluta skriva.


Av Anna - 19 maj 2009 09:25

Att man alltid träffar på gamla vänner när man minst anar det. Träffade Yolanda med familj igår när vi var och handlade. Har ju inte sett hennes son sen vi var och fikade och det är längesen. Så stor hennes son blivit. Kul att se han igen och se hur han växt. Träffade på Diana med när vi handlade. Stod och snackade ett bra tag. Har ju inte sett henne sen ja väntade Corre. Vi har visst båda barn som är födda samma år.


Var hos Paula igår med. Gick väldigt smidigt när hon gjorde mina naglar. Inget stressande eller nått. Corre var jättesnäll. Sen så stack vi och käkade på mc donalds och sen hem. Sen kom icka och vi stack och handlade. Ska strax iväg nu. Ska till Fsk och sen ska ja träffa Paula och Elias och sen senare kommer Jonas och då blir det shopping efter presenter till Paulas lilla Pojke. Kan inte fatta att han kommer ut på måndag. Ska bli kul att se om han är lik Elias. Nej nu får ja nog bege mig ner så vi kan ta bussen.

Ovido - Quiz & Flashcards