Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Anna - 17 juli 2009 09:56

Du sviker mig gång på gång. Är så jävla trött på det. Så har det varit hela min uppväxt. Men ja hoppades det skulle ändras när ja fick corre. I början så fanns du där men nu bara sviker du mig igen. Blev duktigt arg när ja snackade med dig i morse även om ja sa att ja inte blev det. Allt annat går före din egen dotter. Hade det varit min syster så hade du inte gjort så. Sen hatar ja den jävla hunden. Ska bli skönt när man ska flytta för då slipper man bli sviken mer. Då kan ja ju förstå om du inte dyker upp så ofta. Det är ju inte ja som missar mitt barnbarn växa upp Mamma. Känns som hela dagen är förstörd nu. Vi skulle ju på marknad med corre. Du kan ju glömma att vi åker nåmstans med dig nästa vecka. Ja vill inte bli sviken mer och höra mobilen ringa på morgonen när man nästa är redo att åka att du inte kommer........


Nej nu får ja nog klä på mig och snart dra till bussen. Idag kommer ju Cornelia hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards