Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

*Suck*

Av Anna - 7 mars 2011 19:37

Tror ja är inne i en period igen. Ja är så trött och magen mår inte bra alls. Är så trött på det. Har ju hänt en del sen ja skrev sist. Kanske borde skriva om det istället...


Roxy har ju ställts ut för första gången. Störd domare säger ja bara. Roxys syster tog hem det istället. Glad för det. Träffade Carola för första gången. Hon äger Roxys pappa. Jättego tjej  . Måste säga att det var väldigt intressant och ja hade jättekul med Helene och Carola.


Hade med mig jättemycket godis till Roxy  .


Sen har vi varit på busfabriken. Ja lekte också denna gången. Krypte och hade mig. Inte likt mig alls men ja hade kul med barnen.



Har varit hemma hos svärföräldrarna med. Svärfar har fyllt år. Nästa vecka firar dom silverbröllop. Tänk att vara gift så länge. Dom är ju verkligen det perfekta paret i mina ögon.


  


Nu till helgen ska vi på dop i kstad. Lena hämtar upp oss och kör oss dit. Skit skönt att slippa stressa. Min svåger var ju så snäll som ska gå ut med Roxy den dagen. Var orolig att vi inte skulle kunna åka. Ja låter ju  inte vem som helst passa henne. Ja ser jättemycket fram emot dopet. Det är ju min allra bästa väns dotter som ska döpas och det vill ja absolut inte missa för nått i hela världen.


Nej nu ska ja vila lite med Corre och kolla på barbie filmerna som corre fått på skallen hahaha.   

 
 
allek

allek

7 mars 2011 21:18

gullig du är<3

http://alexandraholmqvist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards