Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Anna - 25 januari 2011 21:03

Ja börjar undra vad som är fel egentligen med mig. Slutade med den ena medicinen som läkaren sa och har inte blivit bättre. Ikväll tar ja tempen för ja känner mig febrig och jo visst då har ja feber igen. Skumt eftersom det var den medicinen som ja tagit väck som kunde göra att man fick feber. Men nu när ja inte tar den så har ja feber ändå. Så imorgon blir det att ringa sjukhuset igen.


Kom för sent till dagis idag när ja skulle hämta Corre. Träffade på min gamla granne och hennes dvärgpinscher. Roxy sprang runt som en galning och lekte med Bessie. Tyckte det var så kul att se hunden igen. Man har saknat att passa henne. Härligt att se Roxy bli så glad med när hon träffar på en annan dp. Fick mycket beröm om hur fin hon är och sånt blir man alltid glad att höra.


Nu ska ja alldels strax lägga mig. Är grymt trött ikväll. Jonas ska ju gå ut sista runda med Roxy så då kan ja nog lägga mig snart  



Ovido - Quiz & Flashcards