Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Anna - 1 januari 2013 22:19

Vill helst bara glömma allt förra året eller rättare sagt förra månaden. Aldrig har ja mått så dåligt som ja gjorde då.

För mig betyder detta nya året att massa positivt kommer hända. Ska ta itag med min hemska barndom. Den som gjort mig mest illa när ja var liten har ja äntligen sagt upp kontakten med för alltid. Det känns bra.

Varit rökfri i snart 3 veckor och det känns ok. Kunde valt bättre tillfälle att sluta men det var ett bra beslut som ja lovade mig själv att sluta rakt av.

Imorgon har ja en del att göra. Måste ringa bla min läkare på mt mottagningen. Det är nog ett skov på g. Ska se om ja kan få en akut tid.

Får fortsätta skriva imorgon. Kollar ju på clash of the titans på kanal 4 just nu

Ovido - Quiz & Flashcards