Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på.

Börjar äntligen bli frisk.

Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma.

Nu i helgen har min moster varit nere hos oss. Corre har klippt sig hos en frisör för första gången. Annars har ju ja klippt henne ?. Så nu har ja äntligen hittat en frisör här i hbg som vi kommer fortsätta att gå hos.

Sen blev det en tur till Väla. Barnen fick nya skor och massa annat kul.

I söndags började ja må dåligt igen. Beror nog på all stress efter dessa dagarna.

Äntligen fått ett namn på min biologiska mamma. Min moster hade med sig papperna. Håller på att ta fram alla papperna runt min adoption och min moster hjälper mig eftersom hon har massa kontakter.

Denna veckan blir det att ta de lugnt. Bara en vecka kvar tills ja ska till sjukhuset igen. Skönt att remissen kom så fort. Men antar att dom insåg allvaret.

Helgen är redan inbokad med aktiviteter. Jonas ska ev jobba i helgen. Vill hellre att han är hemma. Får väl se om ja kan övertala honom.

Nu blir det sova iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards