Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Anna - 5 mars 2013 15:44

Ja har inte skrivit på länge. Haft fullt upp med familjen. Kalas och massa annat roligt.

Snart dags för Bella att föda sin son. Inte många veckor kvar. Ska bli spännande.

Min älskade moster har ju varit nere på besök ett par dagar och pysslat om mig. Vi har lunchat och köpt kläder till barnen :). Sen fick ja gå på medicinsk fotvård. Helt underbart. Aldrig gillat mina fötter men nu är dom fina. Ska dit igen i april. Min moster stod för matlagningen när hon var nere. Så gott dom dagarna :). Fick lite recept. Fick min kalender ja tänkt köpa innan också. Önskar att hon var här oftare. Hon är mitt stora stöd mot min fd familj.

Gick igenom mina adoptionspapper. Ja kan ju tycka att allt som stod där var en lögn. Dessa människor borde inte fått adoptera eller fått egna barn.

Ska försöka skriva oftare. Mycket som händer i vårat liv just nu. Men ja är lycklig:)

Detta stämmer så bra

Ovido - Quiz & Flashcards