Alla inlägg den 26 april 2013

Av Anna - 26 april 2013 12:22

Har hänt mycket sen ja skrev sist.
Mår någonlunda ok. Allt har börjat sjunka in. Det var inte meningen denna gången heller att vi inte skulle ha fler barn. Det är som min gubbe säger. Min kropp orkar inte.

Annars har det varit fullt upp här. Massa bus. Barnen sov på dagis igårnatt till idag. Inte kunnat sova. Saknat dom.
För en stund sen ringde Nicoles läkare med lite goda nyheter. Härligt med nått positivt idag.

På måndag ska det tas provor. Min mage är konstig igen. Säkert för allt som hänt.

Ja slapp iallafall att vittna och det är ja jävligt glad för. Det är som min moster säger. Det var inte mitt problem och ja ska priotera min egen familj och mitt mående. Även om ja fick höra att ja högg en liten person i ryggen. Fick ta det för ja sätter min familj först. Det är som en nära vän sa till mig att du behöver inte sånt skit i ditt liv. Som bara är negativa och gör att man blir irriterad. Det är iallafall över för min del.

Nu ska ja vila en stund och sen hämta hem mina älskade barn.

Ovido - Quiz & Flashcards