Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anna - 11 januari 2009 19:25

Har ja bokat vår resa. Tur att ja inte behöver betala nu. Ska bli skönt att bara ja och Corre åker iväg ett tag. Var ju meningen att vi skulle åka alla tre men det är ju som det är mellan oss nu. Skulle gett det till han i julklapp. Men nu åker vi själva istället. Ja längtar faktiskt lite. Är nog folk som undrar var vi ska åka men det är hemligt. Man vet ju aldrig med mig. Vi kanske stannar längre än planerat. Ja är ju sån när ja väl åkt från stan så vill ja aldrig åka tillbaka. Men tyvärr så blir det att man gör det ändå.


Corre har varit extra snäll dessa dagarna. Lite skumt. Hon brukar busa som bara den men nu har hon lekt snällt och kommit och pussat på mig ofta. Men kan ju vara att hon känt av att ja inte är helt frisk och hållt sig lugn. Man kan ju hoppas på det. Hon brukar vara extra mammig när hon ser att ja mår dåligt och dessa dagarna har varit tuffa. Det är väl så när man är ensamstående mamma. Ja har svårt att lämna bort Corre när ja mår dåligt. Även om det bara är ett par timmar. Ja vet att det kan vara bra att göra det ibland men ärligt talat så tycker ja inte nån är värd att passa mitt barn. Ska ju vara Paula och Sabina dock. Dom har ju egna barn. Sabina är ju min förebild som förälder. Hon kommer alltid med bra tips och råd.


Corre har varit hemma denna helgen. Så jävla skönt.  När hon är hos sin pappa saknar ja henne jävligt mycket. Sen kan ja inte slappna av pga att det brukar vara en person där som ja inte gillar direkt. Visst personen kanske är trevlig men uppfattningen ja fått av den är en dålig fasad. Vi har alla saker som man kanske inte vill att andra ska se men ja ser rakt igenom den personen. Ja vet att ja kan vara väldigt dömmande som person men det är som ja har sagt innan att det finns en anledning. Ja tycker inte illa om folk bara för att det ska vara så. Så är det med mig. Antigen tycker ja om dig eller så gillar ja dig inte alls. Sen skiter ja i vad andra tycker om mig. Ja är bara mig själv.........

Ovido - Quiz & Flashcards