Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

Då var det över...

Av Anna - 9 oktober 2010 22:10

Begravningen igår var jättefin. Var mycket folk där och han som pratde istället för prästen var duktig. Första gången man varit på en sån begravning.


Jonas frågade mig om ja hade gråtit men icke. Det enda som nästan fick mig att gråta var Madde. När hon kom och krama om mig när vi kom dit till begravningen så började ja nästan gråta för att ja tyckte så synd om henne. Vill aldrig mer se henne så ledsen. Ja förstår hur hon känner sig. När ja var på begravning gången innan så grät ju ja som bara den. Det är en sak att man kan vara ledsen men när man gråter när ja ser det så blir ja påverkad när det gäller människor ja bryr mig om. Ja har lätt att stänga av mina känslor. Jonas menade på att man lätt rycks med när man ser så många gråta. Han trodde ju att ja hade det eftersom ja torkade mig under ena ögat när han tittade på mig men det var för allergin. Glömde ta ögondroppar innan vi stack. Ja visste ju att det skulle bli många blommor men trodde inte att ja skulle känna av det så mycket.


Cornelia tyckte det var spännande men hon förstod ju inte riktigt vad som pågick. Nicole somnade i min famn så ja kunde inte gå fram. Hon vaknade lämpligt till det var över.


Nej inga mer begravningar detta året tack.


Nästa vecka är det fullt upp. Nicole ska fotograferas och Andy och svärmor fyller år. På tisdagen ska vi på babymusiken och sen åker vi till väla och letar present till svärmor. Sen efter det sticker vi hem till henne en runda. Då ska ja ge henne en jättekram. Ni anar inte hur mycket ja tycker om henne. Björn med så klart. Men Annika är speciell. Man kan alltid snacka med henne om allt.


Nu ska ja och mannen snart lägga oss. Ska träffa min lillasyster imorgon innan hon ska sticka hem till Oslo igen..


 


Ja älskar mina fina flickor så mycket    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards