Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Anna - 9 juli 2010 14:57

Ja saknar Cornelia sjukt mycket. Känner mig nästan halv utan henne just nu. Vill bara krama om henne och pussa på henne som ja brukar göra. Det är många tankar som rör sig i skallen just nu. Var ju hos läkaren i tisdags. Gick väl bra. Konstig läkare bara. Väntar på 2 remisser nu bara. En på operation och den andra till en dietist. Så nu kan ja inte göra nått mer än att vänta.


Idag var det meningen att Jonas och ja skulle mysa lite medans Nicole var hos farmor men så blev det inte. Han har stuckit till sin kompis. Vilket inte gör så mycket för ja vet att dom har mycket att snacka om.


Igår gick faktiskt smidigt när ja lämnade Corre i kstad. Tog samma tåg tillbaka som ja kom med. Drygt egentligen att vänta i kstad i 45 minuter eller vad det är. Gick inom Lena en runda och hälsade på innan ja åkte hem. Fick brieost med mig hem  . Älskar den osten.


När ja hoppade av tåget i Hbg så stod min fina man där och väntade på mig. Sen stack vi och hämtade mitt Idkort och fixade andra ärende. Var mysigt att bara kunna gå och hålla varandra i handen och bara va. Älskar verkligen denna kille

Ovido - Quiz & Flashcards