Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Anna - 25 augusti 2010 21:10

Att få nicole att somma idag. Läst kommentarerna från förra inlägget. Tack Denice och du den andra som är anonym det märks att du inte känner mig alls. JAG HAR INTE ALLS FÅTT EN TANKESTÄLLARE OM DET. Det märks att du inte alls känner mig. Ja är inte alltid arg som du tror. Du har inte gått igenom allt som ja har gjort. Det är lätt att dömma när man inte vet hela sanningen. det finns en anledning varför ja tänker som ja gör och hur ja hanterar saker. Ja är ärlig om hur ja mår och valt att skriva av mig här. Är det så jävla svårt att fatta eller!!!!


Ja är deprimerad och varit det i många år och ja äter medicin om ni nu är så nyfikna. Ja skäms inte för det. Sen har ja en annan diagnos utöver det. Vilket förklarar varför ja är som ja är idag. Är du nyfiken på vad det är så tycker ja du kan fråga och sen ta dig själv en tankeställare och inte dömma mig....


Sen är det klart att ja blir förbannad när nån är så feg att man inte kan skriva vem det är utan måste vara anonym. Kan man inte stå för sina ord eller????.


Nej nu ska ja mysa med min man och ha en lika mysig kväll som vi hade igår. Film och massa mys med Corre. Tyvärr har hon somnat för kvällen så vi får mysa själva. Men det gör inte så mycket hahaha. Haft en toppen dag idag med mina flickor. Ja och corre har byggt koja här hemma och sen har vi myst i den alla tre. Nicole har varit på sitt vanliga glada humör idag. Man kan inte låta bli att pussa på henne när hon ler  

Ovido - Quiz & Flashcards