Alla inlägg den 29 november 2011

Av Anna - 29 november 2011 21:03

Idag har ja varit på sjukhuset och lämnat prover. Visade sig att ja hade ett litet skov. Alltså hann ja ta det i tid denna gången. Ska börja med nya mediciner. Redan börjat med en av dom gamla medicinerna nu.


Efter sjukhuset så stack ja till dagis där det var föräldramöte med peppakaksbakning. Var faktiskt mysigt. Glömde ju kameran hemma tyvärr. Efter det gick vi hem och fixade middagen. Sen blev det bad för ungarna. Ja satt på golvet med Roxy i knäet och myste medans dom busade i badet.


Nu ikväll så har ja pratat med min moster. Hon hade skickat en bok till mig så ja ringde för att tacka. Konstigt att ja tänkte på henne innan idag när ja skulle till sjukhuset och så damp posten ner och där låg ett paket från henne. Kändes skönt att snacka av sig lite. Ja har bestämt med att ja ska skicka ett brev till en person som ja behöver reda ut saker med. Nån måste ju ta första steget.


Idag är ju en speciell dag med. Roxy har varit hos mig i 1 år. Tänk vad tiden gått snabbt. Känns som hon alltid varit här. Tack Helene för min fina Roxy  


Nu ska vi kolla på film. Kollade en igår med Jonas och var inte glad på honom när ja var ute med Roxy på kvällen. Han skrämde halvt ihjäl mig. Så nu kommer ja aldrig gå ut när ja sett sån läskig film. Iallafall inte själv hahaha.

Ovido - Quiz & Flashcards