Alla inlägg den 30 november 2011

Av Anna - 30 november 2011 21:17

Varit seg hela dagen idag. Har haft/har ont i magen som bara den. Har ju fått ny medicin idag. Dock inte hämtat ut den än. Får göra det imorgon.


Ibland är ja lite nyfiken på vilka som läser min blogg. Ser ju att det är många men ingen som kommenterar här förutom på FB då. Ni kan väl skriva vem ni är  .


Precis fixat med min systers ena julklapp. Vi ska ju inte köpa till Jonas syskon i år utan bara hans föräldrar och mormor och morfar. Så eftersom han bestämt att dom inte ska köpa nått så blir det inget till min familj heller. Bättre att barnen får julklappar istället. Plus min syster eftersom hon alltid köper till mig så handlar ja till henne och barnen med. Det är ju deras gudmor  .


Nu ska ja kolla fortsätta kolla på Greys.

Ovido - Quiz & Flashcards