Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Helt sanslöst...

Av Anna - 7 mars 2012 20:56

Har inte orkat skriva eftersom ja är sjuk i influensan. Allt började i torsdagskväll efter ja hämtat corre på gympan. Hon var hängig och gnällig. Sen kom febern. På fredagen gick ja till mitt ställe och jonas var hemma med Corre som hade ganska hög feber då. Hon ville dock följa med mig men det går ju inte.


Ja klippte mig efter ja slutat för dagen och det blev katastrof. Idioten klippte av hela mitt hår. Jonas gillar det men ja gör det inte alls. Går knappt att sätta upp.


På kvällen började ja må dåligt och jo sen var kräksjukan här på besök. Både Nicole och ja var dåliga. Sen fortsatte det med influensan istället. Corre klagade om att hon hade ont i öronen och jovisst var det öroninflamation igen. Ringde vc och hon ville inte ta emot corre på kvällsmottagningen utan vi fick vänta tills på morgonen. Hon hade redan sagt till mig att hon inte skulle få nån medicin men ja sa att jag ville att dom skulle kolla henne ändå. Skam den som ger sig. Iallafall fick hon pencillin och hostmedicin. Nicole är frisk igen och tillbaka på dagis.


Ja är inte frisk än. Min feber går upp och ner hela tiden. Så det blir doktorn på fredag om det inte blir bättre. Blir smått rastlös av att bara ligga och vila när det finns annat man vill göra. Men värken i kroppen säger ifrån.


Nu ska ja återgå till greys och mysa med Roxy.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards