Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Utbrott...

Av Anna - 12 mars 2012 20:16

Inte ofta ja blir så förbannad längre men i lördags fick ja ett riktigt utbrott. Först strula det nere i tvättstugan och sen när ja kommer upp och läser på datan så blir ja riktigt förbannad.


I söndags var det nämligen hundträff i bruces skog och det var visst så jobbigt att Roxy löper och en annan hund blir så stressad av det. Ja menar då kan hon ju inte gå ut med hunden alls för löptikar finns överallt. Ja gillar inte denna personen alls efter skitsnack som ja fått reda på innan i ett tidigt skede. Ja har hållt käften om allt skit ja fått reda på som hon sagt men i lördags när hon gjorde sån stor sak om min hund då fick ja ett utbrott och ja kan säga att hon ska vara glad att hon inte var här då. Hennes hund är inte mer viktigare än nån annans. För helvetet hon har en sida på fb där hunden berättar vad den vill ha på sig och dylikt. Är det normalt`???? Inte i min värld iallafall.


Det slutade med att ja följde med istället och det märktes redan från början att hon berättat för den andra tjejen som var med vad ja sagt. Inte för ja brydde mig om den andra tjejen som var med. Ja kallade faktiskt henne för psykfall och det står ja för. Finns flera som håller med om det.

Ge dig inte på min hund och mig för då jävlar. Ja tänker inte hålla tyst om vad ja tycker om henne längre.


När ja var som argast i lördags så pratade ja av mig hos grannen hahaha. Funkade bra. Vi gillar våra grannar och nu i veckan ska ja följa med henne på en sak. Känns stort att hon ville att ja skulle följa med. Vi känner ju inte varandra så bra men ändå.


Nu ska ja fixa med men min mp3 och sen lägga mig. Imorgon börjar allvaret igen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 oktober 2013 23:21

Här händer det saker. Pratat med polisen 3 gånger ikväll. Känns väl ok.   Annars har det varit lugnt här idag. Vi har bakat med barnen. Det blev kanelbullar och pepparkakor. Barnen fick dekorera pepparkakorna själv. Nicole åt mest kristyren än at...

Av Anna - 27 oktober 2013 08:45


Nu börjar det kännas mer att ja inte sover ordentligt. Fredags var ja så irriterad när vi var och storhandlade. Inte nog med det så hade ja ont i magen som bara den. Känner mig stressad hela tiden. Igår turade vi med båtarna. Var meningen att vi s...

Av Anna - 24 oktober 2013 22:07

Haft en konstig dag idag. Insett att ja äntligen kommer sova ordentligt snart. Ingen mer trötthet. Får hoppas att det blir så nu. Inget kul när kroppen går på högvarv hela tiden. Fick namnet på min nya läkare idag. Dock redan glömt det. Får hoppas...

Av Anna - 23 oktober 2013 22:31


I helgen har vi bestämt att vi ska åka till busfabriken och baka. Nicole frågar hela tiden om det är idag vi ska till busfabriken. Så nu räknar hon och corre ner dagarna. Nästa vecka är det ju höstlov och då hoppas ja på att ja har massa energi at...

Av Anna - 22 oktober 2013 22:25

Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag. Haft massa annat att tänka på. Börjar äntligen bli frisk. Varit i Ullared med Linda och Jackie. Var skönt att komma hemifrån. Sen har vi haft massa besök här hemma. Nu i helgen har min moster vari...

Ovido - Quiz & Flashcards