Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Anna - 19 februari 2012 23:14

Konstiga dagar har det varit. I fredags så ringde jonas och berättade att han var tvungen att jobba över. Vilket ja inte var glad över för vi skulle storhandla som vi gör en gång i månaden. Oftast går det smidigt för svärfar tar en unge i sin vagn och går iväg. Men i fredags åkte vi själva med honom. Det var mycket hoppande mellan vagnarna och ja mådde inte riktigt bra. Kändes som ja skulle svimma hela tiden och ja mådde illa.


Ja kan säga att ja hade inte fixat detta själv utan svärfar. Oehört tacksam att han hjälpte mig. När vi kom hem så åt vi lite och sen slocknade barnen och ja. Bara jonas som var uppe. Ja gick ju och la mig för ja mådde dåligt.


Ilördags åkte barnen hem till svärfar och svärmor och sov över där. Vi skulle på bio med Phille och kolla Safehouse. Ja var lite sådär om ja skulle följa med eller inte eftersom ja inte var på topp. Ja är ju förkyld och började få ont i halsen med. Men efter mycket om och men så följde ja med. Filmen var helt oki.


Bestämde med var ja ska träna i framtiden. Så imorgon ska ja ringa lite samtal. Det är ju roligare att ha nån att träna med än själv.


Idag var det meningen att ja skulle följa med till filborna arena och kolla deras lokaler. Tänkte först att ja skulle börja träna där men nu har ja ju bestämt mig för nått annat. Barnen skulle bada med sin faster. Verkar som dom haft roligt men dom var allt kalla när dom kom hem. Båda slocknade direkt. Nicole låg och sov i min famn medans Corre lagt sig vid mina fötter. Ja var glad att ja stannade hemma och vilade halsen.


Imorgon så åker min svåger till oslo han med. Vi kommer sakna honom. Förhoppningsvis kommer han hem oftare än vad min syster gör. ja hade ju velat ha hem henne med oftare inte bara för min egen skull utan för barnens med. Så nu kommer båda Nicoles gudföräldrar befinna sig i samma stad. Alla flickor kommer ju springa efter min svåger.


  

Nicole med sin gudfar på dopet

Ovido - Quiz & Flashcards