Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Anna - 10 juni 2012 22:06

Gårdagen var ja jävligt förbannad. Är det skitsnack för man säger vad man tycker i en viss fråga.


Ja tycker ju man för stå för sina handlingar helt enkelt. För att ja säger vad ja tycker betyder ju inte att ja ställt mig på nåns sida. Ja kan säga att ja var förbannad igår. Ja visade allt jag skrivit för min make sen när vi kom hem och så att en sak kunde ju misstolkas. Vilket ja förklarade för Jonas och han förstod ju vad ja menade som tur är. Så ja känner att ja har ryggen fri. Men ja ska hädan efter inte snacka mer om detta för det är ju nån som snokar och berättar inte allt som sagts.

Här i sverige agar vi inte våra barn helt enkelt. Bara för ja fått stryk som barn skulle ja aldrig utsätta mina egna för det. Så resonerar en normal person enligt mig. Inte att det är ok att man själv gör så mot sina barn för man själv blivit utsatt för det. Har ja fel???


Annars var dagen ok. Vi var en runda ute på Väla med svärfar. Sen var kom phille på besök. Ja tyckte ju att han skulle komma och hälsa på. Senare på kvällen kom Sandra med och hennes kompis. Efter detta så tål ja inte denna kompisen. Ja och Jonas sa till Sandra idag att den kompisen är inte välkommen hit mer. Vill inte ha henne runt mina barn och det höll ju Sandra med om. Det märktes på Nicole att hon inte heller tyckte om denna tjejen.


Idag har vi varit i pålsjö med vovvarna. Roxy och Tito har lekt. Plus 3 andra vovvar. Alla sprang ju efter Roxy hahah. Hon är populär. Härligt att se henne leka så.


Ja hade ju hoppats att Gucci med skulle följt med idag men hon stannade hemma i danmark.


Kommer säkert få skit för vad ja skrivit här ikväll. Men som sagt ja står för vad ja sagt i den frågan. Ja har ju hört båda sidorna och ja står inte på nåns sida. Vill inte den ena personen vara vän med mig längre så får det vara så.

Ovido - Quiz & Flashcards