Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 8 januari 2009 17:56

Detta är andre dagen i rad ja svimmat av. Börjar bli trött av att gå runt och vara yr. Ringde sjukan igår. Min läkare kunde inte ta emot mig så det blir en annan som ja ska träffa imorgon och min vanliga nästa fredag. Ja lär väl svimma av igen om dom ska ta blodprov. Snart har ja väl inget blod kvar. Fick en sån dum fråga när ja ringde upp dit...Du är väl inte gravid... Ja bara fan heller om ja är det. Bara för ja mår illa och är svimfärdig hela tiden betyder inte att man är gravid... Ja bara försök förstå det är nått med magen igen. Nu får ni fan göra nått. Det kan inte fortsätta såhär. Ja är ju tröttare och tröttare för varje dag som går. Vågar knappt lyfta Corre eftersom ja är rädd att ja ska svimma av när ja håller henne. Men visst ja bär ju på henne ändå men ja har koll hela tiden...


Nej nu får ja väl lägga mig ner igen. Ja har iallafall gjort lite nytta idag och städat och tvättat. Får bli tidigt i säng ikväll om ja ska orka upp imorgon. Mötet börjar ju klockan 11 och innan dess måste ja hitta all papper som ska med. Pallar inte leta efter dom nu.....

Av Anna - 6 januari 2009 15:27

Alltid lika stolt när corre lär sig nått nytt. Snacka om att ja blev paff. Nu ska den här lilla damen få kläder på sig och sen ska vi beställa mat. Pallar inte ställa mig och laga mat idag.

Av Anna - 5 januari 2009 21:05

att vara så dum. Att du inte fattar att ja skrattar varje gång ja lägger på luren med dig. Som igår... Va fan tänker du med när du ringer vid en sån tid. Ja har faktiskt barn och hon kommer i första hand. Du bara idiotförklarar dig när du berättar vad du gjort under jul och nyår. Ja önskar att du bara försvann och lät mig vara. Du går mig på nerverna och j tar ut det på fel personer sen. Ja det är synd om dig för du verkar ju inte ha några vänner och ja har försökt så många gånger att få dig att inse vad du håller på med. Men går det in i huvudet...Nej för det verkar inte bättre än så. När ja sen säger till dig att ja inte mår bra så passar du på att lägga dina problem på mig. Du är så dum så det är synd om dig. Men tro mig nu ska ja ge igen... Så kanske du fattar vad ja menar....

Av Anna - 4 januari 2009 15:58

Låt spelet börja. Du kommer få se en sida av mig du önskade du aldrig du sett. Du är så dum som tror på allt ja säger. ja kan också ljuga för dig på tanke hur mycket du ljuger. Trodde du hade lärt dig nått men ja ser rakt igenom dig.... Så nu kommer ja spela lika fult som du gör mot mig. Gränsen mellan kärlek och hat är nådd nu.....


Ja har världens underbaraste dotter vad har du...Jo inget längre...

Av Anna - 3 januari 2009 12:04

Det är fan ta mig inte bättre idag. Grät som ett litet barn igår. Det behövdes. Vaknade med värsta huvudvärken idag. Corre har varit en liten ängel idag och legat och myst med mig. Försökte mata mig med mariekex. Inte nått ja ville ha precis. Har precis gett henne middag. Ska se om hon vill sova ett tag nu. Är så jävla besviken på en person. Dig skulle man kunna lita på och kunna berätta allt för men nej du är precis som alla andra. Hade ja kunnat så hade ja aldrig sagt ett ord till dig igen.... Så besviken och ledsen är ja på dig....

Av Anna - 2 januari 2009 20:10

allt är långt från bra just nu. Ja är så jävla irriterad. Har varit det nu ett par dagar. Ja vet ju vad det beror på. Ja måste få ut det snart innan ja exploderar. Funderar på att ringa Danne idag igen. Han fick ju ta det igår. Ja mår inte alls bra. Så nu ska ja krypa ner i sängen hos corre och mysa med henne. Ni andra kan dra åt helvete....

Ovido - Quiz & Flashcards