Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Anna - 23 juni 2009 11:48

Var på sjukhuset igår. Konstigt att ja redan mår bättre. Fick antibiotika. Ingen mer smärta. Så jävla skönt. Nu ska ja bara vila ett par dagar och sen är ja återställd. Saknar min lilla Corre. Det är tomt utan henne hemma. En sak som då varit bra är ju att ja fått sova. Men snacka om att ja blev sur innan idag. lena ringde och väckte mig. Hon skulle bara se om ja var vaken. Hon ska ju köra mig till apoteket. Men det värsta är att hon sa ja jag ska bara klä på mig så kör ja. Mmm men det var för en timme sen. Kunde hon inte låtit mog sova då... Det är ju inte precis som ja ska göra vid mig speciellt. Ska fan bara till apoteket.


Ska iallafall lägga mig igen när ja har kommit hem. Ja är så trött idag. Det är väl den lilla ärtan i magen som gör att ja blir såhär trött...

Ovido - Quiz & Flashcards