Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anna - 24 juni 2009 18:21

Mår det just nu... Har fått göra slut mellan 2 nära just nu för gott. Känns inte alls bra. Hade lite aningar att det skulle sluta såhär men ja hoppades att det skulle fixa sig. Men men kan inte göra med åt det nu;(.

Av Anna - 24 juni 2009 13:33

Min lilla tös jättemycket. Men eftersom ja nu inte är så frisk så har det varit skönt att Jonas haft henne.


Igår var en skitjobbig dag. Skulle till apoteket. Kommer det och ser att det är 40 nummer före mig. Blev att vi stack till ett annat apotek men nej då har dom lunchstängt. Snacka om att ha otur. Vi åker ut till Ekestad istället till huset för att kolla. Det är ju inte ens samma hus längre. Annan färg och dom håller på att bygga till så det blir större. Pappa var där igår och höll på. Gnällde lite om att ja mådde illa så sa han att du får ingen sympati från mig. Ja bara det vet ja väl. Men ja kan gnälla ändå. Var nere vid vattnet med en runda. Nästan så att man ville bada men ändå inte. Efter det stack vi tillbaka för ja mådde sämre och ville hämta mitt recept och sen hem och lägga mig. Fick stanna till på vägen för ja fick en spyattack. Då känns det verkligen att man är gravid:). Lena fick själv hämta ut medicinen medans ja satt i bilen. Mådde så dåligt. Snackade lite med jonas under tiden. Fick mig på lite bättre humör. Sen efter det så stack ja hem och sen blev det mer spyande när ja kom hem. Gick och la mig på soffan sen och somnade. Var så jävla skönt att bara somna så där. Idag så har ja sovit ganska länge. Vaknat och sen somnat om igen. Men nu ska ja börja städa här hemma. Sen blir det slappa igen och kolla på film....


Min söta underbara tös

Ovido - Quiz & Flashcards