Alla inlägg den 16 september 2009

Av Anna - 16 september 2009 19:33

Har varit ganska mycket tjafs just nu. Ja är ju trött på allt som har med pengar att göra just nu. Får bara acceptera att ja ska försörja Jonas med tills hans utredning är klar och han fått sitt som han ska ha. Är sur att ja ska lägga mer än halva min inkomst på hyran och hans och mina räkningar. Fattar inte hur det ska gå runt. Som tur gav Anders mig lite råd idag. Så nu känns det lite lättare.


Annars har ja mått skit idag. Magen är helt störd. Men bebisen verkar trivas med att sparka på ett ställe hela tiden. Gör grymt ont där kan ja berätta.


Igår var ju första dagen på dagis för Corre. Gick jättebraGlad. Hon var blyg i början men sen kom hon igång och började leka. Det var visst inte så många flickor på den avdelningen. Dom är 6 flickor och sen resten killar. Är lite orolig för den ungen som dom berättade att han var lite våldsam av sig. Trodde att ungen var typ 3-4 år när ja såg den men ja hade fel. Han var yngre än Corre och bara 18 månader. Ja lär bli galen om ja får höra att den ungen slår eller gör nått annat skit med Corre. Då kommer det bli problem kan ja säga. Ja kanske är överbeskyddande när det gäller min dotter men hon är mitt allt. 


Nej nu ska ja krypa ner hos henne igen. Ikväll blir det att familjen får sova på soffan. Fick ju vårt sovrum målat idag och det luktar inte så gott där inne hahaha. 

Ovido - Quiz & Flashcards