Alla inlägg den 21 september 2009

Av Anna - 21 september 2009 11:49

Corre fyllde år i helgen. Blev 2 år gammal. Alla hörde av sig nästan. Inte hennes fd gudmor. I och för sig skönt. Ska maila henne idag hade ja tänkt mig eller messa henne och säga att ja inte vill att hon hör av sig mer till mig. ja behöver inga såna i mitt liv. Ingen av mina vänner gillar henne och min familj/släkt gillar verkligen inte henne heller. Inte efter allt hon gjort. Nog om henne nu.


Corres farmor och farfar var här i lördags och åt tårta. Ska ha kalas nu på lördag istället. Orkade inte ha det nu när hon fyllde år. Idag har vi firat henne på dagis. Hon tyckte nog att det var jätteskoj. Fick sitta på en egen stol som så ut som en tron för en prinsessa. Hon hade sån mantel på sig men hon ville inte ha diademet på sig. Sen gick vi hem en runda och fixade ett par ärende. Väntade ett tag här hemma innan vi gick tillbaka för att hämta henne. Då var hon ute och lekte med dom andra barnenGlad. Så dom tycker att vi är klara med inskolningen. Himla skönt. Imorgon ska ja gå dit själv med henne eftersom Jonas ska på möte.


Glömde nästan skriva att ja fick ett glatt besked idag. från och med nästa månad så kommer allt funka från fsk igen. Inte tack vare Jonas bank precis... Hata NORDEA. Jävla skitbank.


Nej nu ska ja göra lite middag och sen ska ja gå och vila. Mår lite illa idag nämligen...

Ovido - Quiz & Flashcards