Alla inlägg under juli 2010

Av Anna - 3 juli 2010 13:56

ja kan ju inte vara ute knappt nu. Har inte tagit min spruta än så ja får grym huvudvärk när ja går ut. På tisdag ska ja dock äntligen träffa en läkare. Det behövs. Så kan ja få min spruta och sen kan ja med vara ute.


Igår så var min moster här från stockholm. Jättetrevligt. Har saknat henne faktiskt. Vi träffas ju bara typ 1 gång om året. Men vi har ju inte samma kontakt som vi hade innan. Då pratade vi om allt. Men sen när ja blev gravid med Corre så blev det lite skit kan man säga men det är glömt för min del. Vi har ju en helt annan relation till varandra nu när ja har fått två barn och är gift. Hon var ju lite som en extra mamma när man var yngre.


Barnen fix nya kläder av henne och hennes man. Ja fick ett presentkort. Men det är ju till hushållet. Får se vad ja hittar på Cervera denna gången. Ja och Jonas får nog ta en tripp dit sen om ett par veckor och se vad vi vill ha.


Nästa vecka ska ja hämta mitt idkort med. Ska bli skönt att äntligen få det. Ja har ju gått och dragit ut det hela tiden. Kortet blev inte så hemskt hahaha.

Nästa vecka ska Corre åka till min syster med. Ja ska åka och lämna henne. Känns konstigt att vara utan henne så många dagar. Jonas ska på nått jobbmöte på måndag. Tänk om han får jobb nu. Känns konstigt det med. Då kommer ja ju vara hemma med barnen. Kommer ha fullt upp. Kanske tur att Corre ska åka lite rundor i sommar för ja lär ju inte kunna underhålla henne hela tiden. Men försöka ska ja.

    

Ovido - Quiz & Flashcards