Alla inlägg den 1 december 2011

Av Anna - 1 december 2011 21:07

Är så jävla trött att läsa om en viss person på Fb. Alltid så negativ. Visst ja kan med vara det men denna personen tar priset. Ta lite ansvar istället.


Det kom en fråga med häromdagen. Har inte svarat på den ännu men nu kan ja göra det. Tyvärr vet ja inte vem som skrivit den så ja valde att inte publicera din fråga. Men ja kommer svara på den ändå.


Såhär stod det. Hade inte dina barn två gudmödrar?? Svaret på den frågan är nej. Nicole har min syster Annicka som gudmor och min svåger Andy som gudfar. Cornelia dock har bara min syster Annicka som gudmor. Hon hade en till från början men hon är inte det längre. Dom flesta av mina vänner och familj vet varför den andra inte finns kvar. Vill inte gå in på det här men kan säga så att ja bröt med personen när ja blev gravid med Nicole. Ville inte ha massa drama i mitt liv längre. Idag dock så har ja kontakt med personen men inte som innan. Så nära kommer vi aldrig bli igen. Missförstå inte mig nu men personen betydde mycket för mig en gång i tiden men nu är vi inte riktigt på samma nivå. Våra liv är så olika som det går att vara. Ja är glad att ja valde Annicka med för ja hade redan på känn då att det inte skulle sluta bra med den andra personen. Det fanns tecken redan innan dopet.


Så nu vet ni hur det ligger till.

Kanske blir personen sur nu om den läser detta men personen vet ju själv hur det låg till. För mig är detta gammalt och glömt.


Nu blir det mys med Roxy. Min lilla myshund  

Ovido - Quiz & Flashcards