Alla inlägg den 11 december 2011

Av Anna - 11 december 2011 23:42

Idag har varit en sån där dag. Inte glad och inte ledsen utan nått mitt emellan. Ringt och snackat med min moster. Kände att ja behövde snacka med nån. Mamma ringde ju inte eller hörde av sig på nått sett när ja fyllde år. Visst ja borde vara van men det är ju ändå min mamma. Moster ska ju lämna landet nästa vecka och kommer inte hem förens i feb.


Har haft lite feber nu ikväll men den har försvunnit igen. Tvättat 6 maskiner tvätt ikväll. Trodde aldrig ja skulle orka bära upp allt själv men det gjorde ja. Vanligtvis så brukar Jonas hjälpa mig men Nicole ville inte sova. Corre fick följa med mig upp och ner i tvättstugan.


När ja kom upp med tvätten för en stund så kollade ja på mobilen. Jonas gick ut med Roxy samtidigt som ja gick ner för att ta det sista av tvätten. Gissa om han var förbannad när han kom upp och inte svarat när han ringt. Han har lyckats ta i sönder ett koppel till. Detta köpte han i måndags för han hade haft sönder det andra när han varit ute med henne veckan innan. Ja blir knäpp på honom ibland. Skyller på att det är roxys fel. Men ja kan ju tycka att han får ha lite bättre koll när han är ute med henne och inte låta henne springa hur som helst. Iallafall har ja beställt ett nytt koppel till henne dock inga fler flexikoppel. Detta ska han inte kunna fastna med nånstans.


Jonas kom hem tidigt igår förresten. Blev helt paff. Nej nu ska ja försöka sova och glömma bort denna dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards