Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Anna - 23 augusti 2011 21:40

Igår kom det ett brev från hyresvärden. Gubbjävlen har ringt angående Roxy. Arg som fan blev ja. Ringde upp dom i morse och sa hur det låg till. Han hade sagt att senast i fredags när han hade ringt så hade hon ylat. Vilket är konstigt eftersom vi var hemma hela dagen. Jonas med eftersom han var ledig efter ja gjort mitt lilla ingrepp på sjukhuset och ja hade väldigt ont. I helgen har hon ju varit hos Helene min uppfödare. Hon ja pratade sa till mig att ja inte skulle bry mig om honom utan om han höll på mer så skulle ja höra av mig till dom. Hon tyckte det var rent sagt löjligt. Det håller ja med om. Hon tyckte till och med att ja skulle polisanmäla honom. men det är inte riktigt min sak. Bättre att ge igen hahahaha.


I lördags efter vi åkt ut till Väla kom Helene och hämtade Roxy. Så gulligt av henne. Vi fixade min systers present och sen åkte vi hem. Möte upp min svägerska och barnen plus svärfar. Dom hade varit i helsingör med barnen. Efter det åkte vi hem. Gick och la oss tidigt. På söndagen bar det av till Osby och min syster.


Påväg hem så var tåget försenat som vanligt. Hann inte gå upp i lägenheten innan Helene kom och lämnade Roxy. Vilket var tur. Som ja saknat Roxy. Kände mig nästan lite halv utan henne när vi skulle lägga oss på lördagskvällen.


Idag har ja varit på sjukhuset och lämnat prover. Gick snabbt för en gångs skull. Efter det var det hem en runda och sen hämta barnen på dagis. Sen nu ikväll har ja och corre varit hemma hos Jenny och myst lite med hennes vovvar Cosmos och Bobby. Naturligtvis så blev ju corre väldigt glad i Bobby. Nästa vecka ska ja ju börja gå ut med dom varje dag och det ska bli kul. Ja behöver ju göra nått om dagarna och detta är en bra början. Ja är ju sjukskriven ett bra tag till. Ja ser verkligen fram emot detta. Ja gillar ju dessa vovvarna jättemycket och Jenny med så klart.


Nu ska vi snart lägga oss. Imorgon blir det någonlunda lugnt. Ska dock hämta barnen tidigare eftersom Nicole ska till bvc. Ja hoppas jonas går och jobbar imorgon och att han känner sig bättre. 

Ovido - Quiz & Flashcards