Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Anna - 31 juli 2012 21:17

Ja förstår inte det roliga i att skämta om en död flicka på fb... Sen att dom inte tar väck det heller är bedrövligt.

Förbannad på vissa personer med. Måste skriva av mig. Förra veckan stötte vi på en person ja knappt inte tål. Alkohol gör vissa människor otrevliga helt enkelt. Men ja höll minen. Sen har det varit lite annat som gjort mig förbannad men inte tänker lägga energi på. Det rör inte mig utan det får min make bry sig om istället.

Annars har förra veckan varit ok. Jobbat och stått i. Vi besökte festivalen. Ungarna åkte karuseller och fick massa saker.

Håller på att tvätta nu och ska strax hämta upp det sista. Sen blir det sova eftersom det är jobbdagen imorgon. Trött lär ja väl vara!

Lite bilder från festivalen på ungarna och deras fina faster:)

Av Anna - 31 juli 2012 21:16

Ja förstår inte det roliga i att skämta om en död flicka på fb... Sen att dom inte tar väck det heller är bedrövligt.

Förbannad på vissa personer med. Måste skriva av mig. Förra veckan stötte vi på en person ja knappt inte tål. Alkohol gör vissa människor otrevliga helt enkelt. Men ja höll minen. Sen har det varit lite annat som gjort mig förbannad men inte tänker lägga energi på. Det rör inte mig utan det får min make bry sig om istället.

Annars har förra veckan varit ok. Jobbat och stått i. Vi besökte festivalen. Ungarna åkte karuseller och fick massa saker.

Håller på att tvätta nu och ska strax hämta upp det sista. Sen blir det sova eftersom det är jobbdagen imorgon. Trött lär ja väl vara!

Lite bilder från festivalen på ungarna och deras fina faster:)

Ovido - Quiz & Flashcards