Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 15:46

Du står där ensam kvar Och du finner inga svar Och du finner inga svar Du står där ensam kvar (står där ensam kvar) Och du finner inga svar (finner inga svar) Men, det finns en chans till, och du borde ta den För låten bringar din vän tillbaka till livet igen Vi ser dig Och allting känns så tomt (allting känns så tomt) Vi vet hur det känns när (allting känns så tomt) Ey ett barn kom till världen 1982 Följ med på resan av vad livet skulle ge Själen - tappades bort på vägen hit Fängelset - snälla, släpa mig inte dit Speglade min känsla mot mig själv som en rysare Framtiden jag skriker "snälla, bli ljusare" Ta mig dit jag vill, så svär jag på vad som helst Jag skriker, gråter, blöder tills jag blir frälst Fördomar - är det det ni kallar rättvisa? Kom, så ska jag visa att mitt liv är samma visa Sluta blunda, öppna ögonen och se En man, som inte ens i drömmarna kan le Rosen i hjärtat har redan börjat vissna (schh) Men snälla, jag behöver inte viska Dom som vet, vet Dom som inte vet vet nu En sak är säker - det finns ingen gud Du står där ensam kvar (står där ensam kvar) Och du finner inga svar (finner inga svar) Men, det finns en chans till, och du borde ta den För låten bringar din vän tillbaka till livet igen Vi ser dig Och allting känns så tomt (allting känns så tomt) Vi vet hur det känns när (allting känns så tomt) Ja, jag vet hur det känns, kommer ihåg hur det var När jag gav upp hoppet, och ville dö varje dag Men, det finns en chans till, och du borde ta den För låten bringar din vän tillbaka till livet igen Jag minns hur det var när ingen ville mig väl Jag tänkte för mig själv "vad har jag kvar i denna värld?" Men ta det lugnt, det kommer ett nytt liv Då du bestämmer allt själv, och tar dina egna kliv Ingen bryr sig, kritiserar vem du är, eller vars du kommer ifrån Säg mig, vill du verkligen ge upp? Bara se på mig och min bror Vi hade absolut ingenting, och nu har vi mer än ni tror Bara sök i ditt inre, glöden är där Jag vet, snart så brinner den Du hittar ut till ett ställe där alla vet hur det är att vara som du För de har själv varit där, men till slut har dom hittat ut Du står där ensam kvar (står där ensam kvar) Och du finner inga svar (finner inga svar) Men, det finns en chans till, och du borde ta den För låten bringar din vän tillbaka till livet igen Vi ser dig Och allting känns så tugnt (allting känns så tugnt) Vi vet hur det känns när (allting känns så tugnt) Snälla, kan ni lova att tända ett ljus på min grav? Så lova jag att aldrig ställa nå mera krav På kärleken som aldrig lever Och döden jag väntar Känns bara så tomt, visst är det mycket som jag saknar Ingen som vakar över mig och mina vänner Jag skakar - när jag tänker på vad som händer Kärleken är över, men sveken tar aldrig slut Är jag för evigt dömd, när tar det slut? Drömmarna sprängs till filosoferingar Visa mig kärlek istället för nervärderingar, förnedringar Som jag redan fått av systemet Jag vill inte minnas som den som var problemet Så visa mig kärlek så visar jag för er att förändringen är kommen Gud, snälla jag ber Jag vill fan inte mer, jag väljer ba' fel ord Röd flod som sköljer bort mig från min jord Du står där ensam kvar (står där ensam kvar) Och du finner inga svar (finner inga svar) Men, det finns en chans till, och du borde ta den För låten bringar din vän tillbak till livet igen Vi ser dig Och allting känns så tomt(allting känns så tomt) Vi vet hur det känns när (allting känns så tomt)

Av Anna - 7 februari 2009 09:46

Vaknat ett par gånger för ja haft så ont i magen... Mitt eget fel men ja inser ju att ja måste vara striktare med min kost med och inte bara corres. Corres håller ja ju stenhårt med. Legat och kollat på corre i natt när hon sovit. Hon är bara för söt. Hon är så lik sin pappa. Snarkar och ligger inte stilla. Jonas brer ju ut sig med när han sover och det gör hon med. Hon kan ju lägga sig på tvären eller så helt plötsligt så har man hennes fötter i ansiktet. Hon är för go. I natt har hon legat och skrattat i sömnen haha.

Hon vaknade klockan 7 i morse och gissa om ja var trött. Det första hon gör är att gå ner från sängen och börjar äta chips. Ja hade ju ställt påsen vid sängen igår efter hon somnat. Gick upp och gjorde välling och fick sen slita bort påsen ifrån henne. Hon drack upp all vällingen och sen tog hon påsen igen och åt mer. Knäppa unge. Kan ju inte säga nej till henne heller. Sen så tog ja datan till sängen och då ser ja att jonas skrivit till mig i natt. Skrev tillbaka men inget svar så ja antar att han sover. Kollade om mina filmer var klara och visst var alla det. Så nu har ja och corre kollat på film....


Ska försöka få nått gjort idag. Egentligen har ja ingen ork. Blir så när ja inte mår bra. Vill inte göra nått. Men ja får ju ändå underhålla Corre... Längtar bara tills vi åker. Ja behöver verkligen det....

Ovido - Quiz & Flashcards