Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Anna - 28 februari 2009 11:14

När ja kom hem igår så kom ja på att ja glömt att lämna lappen till Corres farmor. Det är så typiskt mig. Får lämna den imorgon. Skulle lagt den i skötväskan istället för i min väska Får hoppas att Corre visar i helgen att hon kan gå. Hon är ju så blyg. Man kan undra varför hon är det med en mamma som mig. Måste brås på sin pappa. Men det ska vi ändra på. Kan inte låta bli att skratta varje gång ja är inne i jonas pärons rum. Det hänger ett kort på Jonas där inne när han var liten. Han ser så rolig ut men samtidigt så söt:).


Corre var så lessen när vi kom fram till Hbg igår. Hade ont i magen. Hoppade på bussen och då sitter hennes farmor på bussen. Skönt. Men tyvärr skrek hon hela bussresan. Blev bättre sen när vi kom hem. Sen gick ja upp till Jonas som låg och sov. Det första ja gjorde var att öppna fönstret. Luktade som fan i rummet. Sen kröp ja ner hos han och myste lite. Sen gick ja ner igen och skulle se om corre ville komma till sin pappa men det ville hon inte. Hon skulle vara hos farmor. Så ja kröp ner hos Jonas och sen somnade vi. Sen vaknade ja lite efter 3. Då vaknade corre och farmor med. Sen klappade Corre katten lite. Så gulligt.


Skulle ta bussen kl 17 men ja hann med bussen som gick lite innan. Sprang för att hinna med den. Sista gången ja springer i högklackat.

Kommer med bussen iallafall. Sitter en grymt snygg kille som börjar snacka med mig och helt plötsligt säger han du kommer inte ihåg med mig va... Ja bara nej. Vi har träffats innan på en fest. Ja hade visst gett han mitt nummer som han än hade kvar haha. Men det roliga var när han sa numret så hade ja gett ett jättegammalt nummer som ja inte använt sen ja gick gymnasiet haha... Snäll ja är då. Tyvärr hann ja inte säga varför ja gett honom fel nummer. Han fick min mailadress istället för mitt nummer. Så slipper ja byta nummer så ofta. Ja lämnar ju inte ut mitt nummer till vem som helst.


Resan hem gick snabbt eller det kändes så. Satt och skakade som fan. Så blir det när man inte ätit på hela dagen. Gjorde middag direkt efter ja kommit hem. Messade med Sabina med under resan hem så det kändes inte så tråkigt och lyssnade på musik.


Somnade i hyfsad tid igår. Nu ska ja lägga mig i badet och sen ska ja ta ett tag här hemma. Skulle ju åkt till gekås idag men ungens bil är sönder och står i malmö....

Så nu har ja annat att göra idag som tur är plus ja sparar pengar:).


Ovido - Quiz & Flashcards