Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anna - 8 februari 2009 14:00

Snackade med Jonas igår. Han ville ha corre varannan helg på papper. Vilket ja inte går med på. Då kunde vi lika gärna haft delad vårdnad. För då är det ju varannan helg. På ett så förlorar ja min makt om ja skriver på nått. Känns som ja inte har nått att säga till om mer då. Ärligt talat så är han inte redo för det enligt mig. För enligt mig ska ju det hållas med då om ja hade skrivit på papperna. Ja tycker han kan ha henne varje helg istället utan papper. Ja har ju henne i veckorna annars. Inte för att det är jobbigt eller nått sånt. Älskar att vara med henne. Men hon behöver träffa sin pappa mer. Det är bra för dom båda 2. Sen när ja känner mig redo så kan vi kontakta familjerätten så dom fixar papperna. Nu fick ja besök av corre som inte vill vara och leka på sitt rum. Tro nu inte att ja och jonas är ovänner eller nått sånt. Han är en av dom få ja bryr mig om. Men han är lite knäpp han med. Ibland är det synd att corre har 2 såna föräldrar men vi är jävligt bra sådana. Ja är glad att han är pappa till mitt barn. Han är världens bästa pappa när han har henne....

Ovido - Quiz & Flashcards