Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Anna - 6 mars 2009 19:24

saker verka hamla hos mig. Så fort nån går bort i min släkt så får ja massa saker. Senast idag hade pappa varit lämnat porslin i min lägenhet som kommer från min gammelfarmor Anna. I och för sig så var det många år sen hon dog men pappa håller på att röja ut ur huset nu eftersom han ska bo där sen och dom håller på att bygga om där med. Han är fan där varje dag nu. Glad att han fixat min tvättmaskin med. Så imorgon när ja kommer hem så ska ja tvätta. Men ja får nog ta det lite lugnt ändå. Ja är inte riktigt bra än. Ja saknar min dotter jätte mycket. Det är tomt utan henne.


Messar med Sabina. Hon känner visst som ja ikväll. Ja är lite deppig. Berättade för henne var ja befinner mig. Ja har ju inte sagt för nån var ja befinner mig just nu iallafall inte exakt. Men ja vet att hon håller tyst. Mina nya mediciner funkar bra. Iallafall känns det så men ja är ändå lite deprimerad. Ligger här och lyssnar på musik och funderar på livet och allt ja gått igenom sen corre föddes. Det har fan inte varit lätt men ja kan säga att hon är det enda som ja kämpar för nu. Hon är mitt allt. Ingen ska försöka ta henne ifrån mig.


Ja måste försöka hitta tillbaka till mig själv igen. Tänk att 2 personer kan ändra på en så mycket. Ja behöver den gamla Anna just nu. Men ja är rädd för att släppa loss henne igen. Det kan sluta i katastrof. Ja märker mer och mer att delar av mitt gamla mig dyker upp på fel tillfällen. Mitt humör är ju inte att leka med. Ja har ju flippat ut ett par gånger detta året. Det är ju tvyärr samma person som fått ta det men han kan ju hantera mig också. Om folk hade vetat vad ja sagt då och varit på väg att göra hade dom börjat oroa sig. Men detta har ju aldrig hänt när Corre är hemma. Hon håller mig lugn på nått sätt. Man måste hela tiden tänka Anna du har barn nu och du kan inte göra såna saker. Ja har så mycket hämnd i tankarna. Sen när det väl händer vill du inte vara min ovän. Då kommer ja stå på toppen och titta ner på alla som gjort mig illa eller som ja inte tycker om...


GLÖM ALDRIG HÄMNDEN ÄR LJUV

Ovido - Quiz & Flashcards