Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Anna - 7 mars 2009 20:36

Blev inte att ja gick och la mig och kollade på film. Lyssnar på musik och tänker på min dotter. Som ja älskar henne. Hon är verkligen mitt allt. Känns som det var igår ja kom hem med henne från bb och ja bara satt och tittade på det lilla livet. Kändes så overkligt att hon växt där inne i min mage. Kommer ihåg första leendet ja fick. I början bara sov hon ju men som tiden gick så hände det mer och mer med henne och det gör det ju än. Ja är så stolt att ja fick henne. Det är nästan sjukt hur mycket ja älskar henne. Ja känner mig halv utan henne just nu. Det är tomt och tyst på ett sett. Men ja vet att hon har det bra hos sin pappa. Ja hade ju inget val direkt denna gången. Men ja ska kämpa på för ja har valt att leva för hennes skull.

Av Anna - 7 mars 2009 18:52

Har ja inte gjort mycket. Snackade med J ett bra tag idag. Pratade om vår uppväxt. På sett och vis så har vi haft liknade barndom men ändå inte. Det har fått mig att tänka mycket idag om hur ja vill att Cornelia ska ha det i framtiden. Hon ska få det bättre än vad ja har haft det och två föräldrar som kan prata med varandra. Mina snackar ju knappt med varandra och har knappt gjort det under min uppväxt.


D skulle kommit idag men ja pallade inte. Har mest tagit det lugnt. Tvättat och sånt. Nu kollar ja på the hills medans ja bloggar. Ska snart sätta på nån film och krypa ner i sängen. Förhoppningsvis så somnar ja tidigt. Har sovit ganska hyfsat dessa dagarna. Imorgon ska ja ju åka och hämta Cornelia. Ska bli skönt att träffa henne. Saknar henne sjukt mycket. Jonas med men bara lite saknar ja han.


Nej nu ska ja återgå till tven...

Ovido - Quiz & Flashcards