Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Anna - 10 juni 2010 14:43

Ja har fortfarande ont i magen. Häromnatten så fick ja sova på toa för ja hade så ont och bara spydde hela tiden. Så ja fick omboka min tid till sjukhuset. Gick ju inte att komma fram på tele så ja mailade dom och fick ett snabbt svar tillbaka med en ny tid. Tänkte ja ska börja höja dosen på min medicin imorgon och sen vet ja att ja kommer må dåligt ett tag.


Mina svärföräldrar var här igår och nu är väl allt bra igen. Dom fick chans att fråga lite och ja svarade så gott ja kunde. Det är liksom svårt att förklara hur ja tänker ibland. Men det känns helt klart bättre. Nu har ja med sagt att om det är nått som är fel så säg det till mig. Bättre så. Gissa om ja mådde illa när dom var här. Ja trodde ett tag att ja skulle spy men ja höll igen det. Jonas trodde det berodde på att ja var nervös men det var det inte. Magen är ju helt cp just nu. Ja hade lite feber med igår, svetten rann av mig innan dom kom.


Nicole har varit jättegrining idag. Inte så konstigt när hon låter som hon gör. Näsan rinner på henne med. Corre var sur när hon kom hem från dagis men nu är det bättre. Tror hon var trött bara. Jonas har bestämt att vi ska äta köttgryta senare idag. Han är duktig på sånt. Glömde nästan att berätta vad ja gav svärmor igår. Vi hade köpt majskolvar till henne. Vi snackade om det dagen innan dopet om hur gott det var så när ja såg det häromdagen så tänkte ja på henne och köpte några till dom.


Nu ska ja vila lite. Jonas vill ju inte ha nån hjälp med maten idag och ja har grymt ont i magen nu så det passar bra att vila lite.

Ovido - Quiz & Flashcards