Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Anna - 16 juni 2010 20:24

På fredag ska vi hämta vår lilla kattunge. Efter mycket tjat om att skaffa hund eller katt så blev det katt. Visst ja vill ha en hund ja med men det tar så mycket tid. En katt är mer självständig och man behöver inte tänka på att man ska gå ut ett x antal gånger om dagen. Så därför blev det katt först. Han är jättesöt. Ja undrar hur det kommer bli med min allergi men ja får offra mig och börja ta min medicin igen.


Madde kommer antagligen hit i helgen. Vi tänkte grilla om det är fint väder. Kan ju vara mysigt. Corre kommer ju bli glad att hon kommer. Så nu hoppas vi på sol i helgen.


Idag har det varit toppenväder. Satt lite ute på balkongen innan idag och solade. Inte för ja behöver det hahaha. Jonas gjorde en sak idag. Ja låg och vilade och när ja vaknade till så säger han ja har köpt en grill till balkongen. Det är en såndär balkong grill heter det. Ja bara jaha med vilka pengar och vardå... På tradera. Det var visst en helt ny grill och han hade lagt ett bud i sista sekunden på 10 kr. Ja bara skratta och sa ja men vad bra då. Hur ska du betala den då. Har du liksom pengar på ditt konto. Hans svar nej men du har ju. Min man är allt rolig. Han är så go ibland.


Nu ska ja sätta mig lite till på balkongen och lyssna på min mp3 och vänta på att klockan ska bli 21.


  

Ovido - Quiz & Flashcards