Alla inlägg den 3 december 2008

Av Anna - 3 december 2008 19:29

  
  No More Sorow

Are you lost, In your lies?
Do you tell yourself, I don't realize?
Your crusade's a disguise.
Replace freedom with fear,
You trade money for lives.

I'm aware of what you've done.

No, no more sorrow.
I've paid for your mistakes.
Your time is borrowed.
Your time has come to be replaced.

I see pain, I see need.
I see liars and thieves,
Abuse power with greed.
I had hope, I believed.
But I'm beginning to think that I've been deceived.

You will pay for what you've done.

No, no more sorrow.
I've paid for your mistakes.
Your time is borrowed.
Your time has come to be replaced.

Thieves and hypocrites.
Thieves and hypocrites.
Thieves and hypocrites.

No, no more sorrow.
I've paid for your mistakes.
Your time is borrowed.
Your time has come to be replaced.

No more sorrow.
I've paid for your mistakes.
Your time is borrowed.
Your time has come to be replaced.

Your time has come to be replaced.
Your time has come to be erased.

 

Av Anna - 3 december 2008 17:20

har det igen. Känns som skallen ska gå i sönder eller nått.

Har iallafall hunnit tvätta allt. Ska hänga upp det sist nu och fundera på vad ja ska ge Corre till middag imorgon. Kollade igenom vilka burkar som ja fortfarande kan ge henne men det är inte många. Sitter och lyssnar på skivan Jonas gav mig. Älskar den. Det bästa han gett mig efter Corre så klart. Hon är alltid nummer 1 och kommer alltid vara det. Har tänkt på att låtarna är som ja känner mig emellanåt. Cornelia är överallt just nu och hittar på massa hyss. Har inte sovit middag. Hon vägrar. Ska följa med mig hela tiden. Man kan ju inte ens gå på toa utan hon är där haha. Inget tjat direkt om pappa idag. Har inte ens nämt ordet idag. Har inte orkat prata om han idag med henne. Brukar göra det annars. Nej nu ska ja ta en alvedon och sen ska ja slänga in maten i ugnen och för den delen så orkar ja inte skriva mer idag.


Puss och kram

Av Anna - 3 december 2008 15:56

Tvätta mer idag. Måste tvätta Corres nya overall med och hennes jacka som är skitig. Känner mig helt konstig idag. Försöker komma på vad det är som spökar nu i eftermiddag. Är så mycket som rör sig i huvudet. Blev lite paff att ja fick höra att E.L hade varit här i helgen. Varit orolig. Ja sa som det var och då börjar hon nästan gråta. Hon säger ja jag har förstått att det inte varit bra på ett tag. Har det med Jonas att göra. Mitt svar... Nej han har inte gjort mig nått. Han är inte så dum som du tror. Ja bryr mig om honom och snälla respektera det. Får ett svar tillbaka ja jag lovar. Ska inte säga ett ljud till om honom. Bra för då slipper ja bli arg och lägga massa energi på det. Det behövs ju på annat håll nu.

Nu ska ja och Corre hänga upp lite tvätt. Hon brukar alltid hjälpa till att dra ut det ur tvättmaskinen. Hon är ju vår lilla duktiga tös.



Av Anna - 3 december 2008 12:03

ja hoppas verkligen inte att Cornelia är laktosintolerant. Vällingen hon fick i morse är helt tjock och luktar skit. Vet inte hur länge ja fick hålla på att rista flaskan. Det ville knappt blanda sig. Idag känns allt jobbigt. Vet inte varför. Corre har ju varit jättesnäll än så länge.

Blev iallafall glad att Jonas använder sin present. Nu kan ja ju berätta vad det är. Ja gjorde en musmatta till honom med en bild av han och Corre. Bilden är från i somras när vi var på skånes djurpark. Bilden ser ni neranför. Nu ska ja tappa upp vatten i badkaret och bada med Corre...


Av Anna - 3 december 2008 06:48

Fick ett större utbrott igår. Allt var bra efter ja snackat med min läkare. Fick ju beröm igår.

När ja skulle lägga mig igår så hör ja hur dom f***orna slänger med dörrarna och skriker och har sig i trappuppgången. Alltid samma familj som håller på. Ja kan inte sova pga allt skrikande. Så helt plötsligt slår det slint i skallen på mig och ja springer ner och börjar skrika på dom att dom ska hålla käften och ja är trött på deras skrikande och slängande med dörrarna och att ja har ett litet barn där uppe som sover. Då hör man den lilla skitungen säga till mig håll käften kärring. Ja bara vad sa du... Sen hör ja mig säga massa väldigt fula ord till dom ungarna. Vilket ja inte skriva här. Men tysta blev dom efter det och ja gick upp och la mig. Nu ska ja gå och röka lite och sen mysa med en glad Cornelia...

Ovido - Quiz & Flashcards