Alla inlägg den 7 december 2008

Av Anna - 7 december 2008 16:55

Blev så glad för en stund sen. Min syster tittade förbi. Hon kom hem från Thailand i morse. Min första tanke var när det ringde på dörren var att vilken idiot är det som trycker så på dörrklockan... Blev skitirriterad. Kollade inte innan ja öppnade. Där står min syster och skriker grattis ja har presenter till dig...

Fick 2 tröjer från Lacoste och en tröja som mer ser ut som en klänning från Lacoste. Corre fick också kläder. En rosa tröja från Lacoste så vi kan matcha varandra=) och sen en annan tröja och kjol som ja inte kommer ihåg märket på. Sen fick ja 2 diadem. Blev jätteglad. Så tack för alla fina presenter ja fått idag och igår...

Av Anna - 7 december 2008 12:29

Gårdagen var lite konstig. Gjorde saker som ja kanske inte var redo för än. Lite ångest idag men inte så farligt.

Jenny och Sanny och lilla Isabell var här igår. Så kul att äntligen få träffa henne. Gud så liten och söt hon var. Vågade knappt hålla henne. Corre var helt uppe i henne. Skulle ge henne nappen eller gav den till Jenny när den ramlade ut. så gulligt var det. Jonas kom lite efter dom hade kommit hit.


Sen senare på kvällen gjorde Jonas pizza till oss. Katastrof innan vi fattade hur vi skulle göra med degen. Han försökte ju kavla ut den när man egentligen bara skulle veckla upp den. Svårare än så var det inte. Den ena smakade väldigt mycket deg men annars var det ok. Jonas somnade tidigt. Ja var uppe ett tag senare innan ja gick och la mig. Men det kändes tryggt att ha han här. Han somnade ju på soffan. På morgon väckte ja honom och han kom och la sig hos oss istället. Eller hos mig, Corre var ju uppe och lekte. Fick min present från Corre=). Har världens underbaraste dotter. Sen efter det så gick ja upp och la mig i badet. Och så klart fick ja sällskap av Jonas och Corre. Inget ovanligt där. Är ju van att dom tittar in när ja badar. Dom 2 är lite knäppa. Jonas slängde  ner Corre i badet hos mig. Hon skulle ändå bada idag. Sen gick ja upp och Jonas badade Corre klart. Just nu så sover hon och Jonas håller på med maten och ja sitter här och skriver. Vi är båda hungriga nu. Men snart blir han väl klar. Skönt att ha han här faktiskt.... Nej nu stör han mig igen med sina frågor så ja får väl hjälpa han haha...


Ovido - Quiz & Flashcards