Alla inlägg den 4 december 2008

Av Anna - 4 december 2008 16:55

Detta är min drömkille så är det bara haha

Av Anna - 4 december 2008 16:25

Nu har ja fixat julkorten. Äntligen. Får lägga ut bilden senare. Nu ska ja ta itu med allt annat hemma. Tack J.G för du hjälpte mig att välja bild...

Av Anna - 4 december 2008 09:27

Nu vet ja en sak ja vill ha när ja fyller år. Har ju inte önskat mig nått. Brukar alltid få pengar... Men på lördag ska ja köpa en pyjamas med hello kitty på. Finns ju på H&M. Så det får bli Corres present till mig. Ja får ju köpa till mig själv från henne annars blir det ju inget. Förra året fick ja ju blommor från henne men då var det Lena som hade köpt det från henne. Så i år slipper hon göra det. Det är ju ingen dyr present men det är det ja vill ha. Ja är ju inte så svår att handla till. Det är ju tanken som räknas.


Snöade igår. Trodde snön skulle försvinna men det ligger kvar. Tur att ja tvättade overallen igår för nu är det riktigt kallt ute. Får ringa och tacka nån dag för den eftersom corres farfar hade köpt den till henne.  Nu ska vi gå och vila en stund...

Ovido - Quiz & Flashcards