Alla inlägg den 13 december 2008

Av Anna - 13 december 2008 21:34

min stora flicka:)

Av Anna - 13 december 2008 21:20

lite bättre i själen. Hemskt att man ska behöva ta såna åtgärder. Men så är det ibland.


Har bakat lussekatter idag till mig och Cornelia. Hade lite ont ryggen men det gick bra ändå. Kollade nu ikväll om det blivit nått blåmärke från gårdagen och till min förvåning så fanns det inget. Mitt blod börjar bli bättre nu. Glad för det. Innan så var ja ju full av blåmärken. Kunde vakna på morgonen och hitta nya. Ska ringa läkaren och be han kolla upp det. Ibland kan man ju undra varför. Är det inte det ena som strular så är det andra. Ja vet ju varför ja är trött hela tiden och det är skönt att veta. Saknar min prinsessa. Tur att hon kommer hem imorgon...

Av Anna - 13 december 2008 13:59

Varför känner ja så här så fort ja kommer hem.... Vill aldrig komma hem till denna staden...

Jonas sa en sak till mig igår att ja var sån en negativ person... Ja man kan ju undra vad det beror på. Mår man inte bra så kan ja väl inte gå omkring och vara postitiv. Han är ju knappast det själv heller.


Har fått höra en hel del igår om hur ja är som person. Dom som verkligen känner mig vet att ja inte är sån som alla tror ja är. Ja hatar inte allt och alla. Men där emot så har ja väldigt bestämda åsikter. Oftast när ja inte gillar nån så finns det en anledning och ja brukar har rätt om personen. Sen om nån inte tycker om mig bryr ja mig inte skit om. Ja vet vilka mina riktiga vänner är och som accepterar mig för den ja är. Som ja brukar säga är gränsen mellan kärlek och hat väldigt tunn i min värld. Ja är inte den som inte kan förlåta men det beror också på vad man gjort.


Min läkare säger att ja blivit kallhjärtade sen det hände mig och ja tycker det är väl inte så konstigt. Ska ja bara sitta och gråta hela tiden eller ta itu med det... Ja höll ju det inne ett bra tag och ser hur det gick. Men ja kan hålla med att ja blivit kallare. Bryr inte mig om mycket just nu. Den viktigaste för mig är Cornelia och igår tog ja ett stort steg och gjorde nått som ja kanske inte borde göra men hämnden är ljuv trots allt. Får se vem som skrattar nu ditt svin... Tro inte vi är klara med dig... Ska förstöra dig lika mycket som du gjorde mig... Nej nu ska ja slänga mig i badet och tvätta upp skiten från igår. Inga fina fläckar precis. Passar inte rött haha....

Ovido - Quiz & Flashcards